دلتنگی...
دست نوشته های من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. من تو این وبلاگ حرف دلم را می زنم.امیدوارم این حرفها حرف دل شما هم باشه.

پيوندها
خانواده ایرانی
دل نوشته های یک پسر تنها..
شادی و خنده
¤¤¤§تنهاترازهمیشه§¤¤¤
لاقل از لای در یه نیگا بنداز
پرسه های عاشقانه
تمامم برای تو...
§§ عاشقانه های تنهایی §§
Nokhale
تهــران آنلایــن
*dokhmal_khoshel*
دل دیونه
عاشق تنـــــها
eshgh
ღღدست نوشته های یه دختر تنهاღღ
بهزاد تنها....
❀◕ ‿ ◕❀ man dokhmale maloosam❀◕ ‿ ◕❀
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های من و آدرس specialydiaries.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 21713
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد قفل کلیک راست چت روم

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی
نويسندگان
farinaz
kimia

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : farinaz

اگر از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو،

دلتنگی را با هزار بدبختی خوابانده ام!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: