کوچه!!!
دست نوشته های من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. من تو این وبلاگ حرف دلم را می زنم.امیدوارم این حرفها حرف دل شما هم باشه.

پيوندها
خانواده ایرانی
دل نوشته های یک پسر تنها..
شادی و خنده
¤¤¤§تنهاترازهمیشه§¤¤¤
لاقل از لای در یه نیگا بنداز
پرسه های عاشقانه
تمامم برای تو...
§§ عاشقانه های تنهایی §§
Nokhale
تهــران آنلایــن
*dokhmal_khoshel*
دل دیونه
عاشق تنـــــها
eshgh
ღღدست نوشته های یه دختر تنهاღღ
بهزاد تنها....
❀◕ ‿ ◕❀ man dokhmale maloosam❀◕ ‿ ◕❀
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های من و آدرس specialydiaries.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 22271
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد قفل کلیک راست چت روم

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی
نويسندگان
farinaz
kimia

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 14:37 :: نويسنده : farinaz

 بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم،

 همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم،

 شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

 شدم آن عاشق دیوانه که بودم،

 در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید،

 باغ صد خاطره خندید،

 عطر صد خاطره پیچید،

 یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم،

 پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم،

 ساعتی بر لب آن جوی نشستیم،

 تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت،

 من همه محو تماشای نگاهت،

 آسمان صاف و شب آرام،

 بخت خندان و زمان آرام،

 خوشه ما فروریخته در آب،

 شاخه ها دست بر آورده به مهتاب،

 شب و صحرا و گل و سنگ،

 همه دلداده به آواز شباهنگ،

 یادم آمد تو به من گفتی از این عشق حذر کن،

 لحظه ی چند بر این آب نظر کن،

 آب آیینه ی عشق گذران است،

 تا فراموش کنی چند از این شهر سفر کن،

 با تو گفتم حذر از عشق ندانم،

 سفر از پیش تو هرگز نتوانم،نتوانم،

 روز اول که دل من به تمنای تو پر زد،

 چون کبوتر لب بام تو نشستم،

 تو به من سنگ زدی من نه رمیدم نه گسستم،

 باز گفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم،

 تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم،

 حذر از عشق ندانم،نتوانم،

 اشکی از شاخه فرو ریخت،

 مرغ شب ناله سختی زد و بگریخت،

 اشک در چشم تو لرزید،

 ماه بر عشق تو خندید،

 یادم آمد که دگر از تو جوابی نشنیدم،

 پای در دامن اندوه کشیدم نه گسستم نه رمیدم،

 رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم،

 نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم،

 نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم،

 بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت8:53---25 مرداد 1391
فریناز.دختر عمه من عاشق این شعره.واقعا قشنگه
پاسخ:آره.واقعا قشنگه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: